
11 zoektochten met eenvoudige taal
Schatten van Vlieg
Kinderen van 0 tot 12 jaar kunnen deze zomer op schattenjacht, op meer dan 350 plekken in Vlaanderen en Brussel. In de bibliotheek, een museum, het park ... De meeste activiteiten zijn gratis, en het hele gezin kan meedoen. Heb je de schatkist gevonden? Dan krijg je een leuk cadeautje.
6. De kerken van Antwerpen
Je kan op schattenjacht in 4 kerken in het centrum van Antwerpen: de Sint-Jacobskerk, de Sint-Pauluskerk, de Sint-Andrieskerk en de Sint-Carolus Borromeuskerk. Je krijgt een boekje mee met leuke opdrachten.
Meestal is een kerk stil, maar tijdens jullie zoektocht mag je allerlei geluiden maken: klop met een hamer, of doe een vogel na!
Er zijn momenteel geen activiteiten in deze categorie.
De extra aandacht voor inclusieve schattenjachten is mogelijk dankzij de spelers van de Nationale Loterij.
MyFamily is een erkende Vlaamse uitbetaler. Elk kind heeft recht op een Groeipakket. Je kiest zelf 1 van de 5 Vlaamse uitbetalers. Veranderen kan na 1 jaar. Website Groeipakket